„Erőszak az iskolában” pályázat

A pályázatot a Karcagi Rendőrkapitányság és a kisebbségi önkormányzat együtt írta ki, "Erőszak az iskolában" címmel. Lakatos Viktor (5.b) első lett, Nagy Zita (5.b) második, Borók Barbara (8.a) harmadik lett, vers és próza kategóriában.

Nagy Teréz
Felkészítő pedagógus




Régi és új


Kezdődik az iskola,
nem is tudom ki kicsoda…
Remélem, szerzek sok barátot
Legalább nem leszek bánatos

Kaptam egy új kabátot,
irigykedik a barátom.
odaadtam egy napra,
aztán egész hónapra

Már úgy tett, mintha az övé lenne
ha nem adnám meg is verne
megijedtem, nekiadtam,
bánatomban otthon maradtam

Elvette a barátom,
a csodaszép új kabátom.
Azt mondta övé lesz
Ha nem adom szét is szed.

Ezt elmondtam anyunak,
ő elmondta apunak.
Elvették tőle a kabátot
szereztem új barátot

A régi barát már a múlté
A bizalmam meg az újé
Így járok iskolába,

Félelem nélkül
az új baráttal…..


Készítette: Lakatos Viktor (5. osztály)